UCP:CR066 Technika prodeje a provoz CK - Informace o předmětu
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- Hotelnictví (program UCP, BC) (2)
- Management destinace cestovního ruchu (program UCP, BC) (2)
- Management volného času (program UCP, BC)
- Marketingové komunikace ve službách (program UCP, BCE) (2)
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
- Statistika zápisu (zima 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2017/CR066