B-IIa – Studijní plány a návrh témat prací (magisterské studijní programy) Označení studijního plánu Specializace Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví – prezenční studium Povinné předměty Název předmětu rozsah způsob ověř. počet kred. vyučující dop. roč./sem. profil. základ Makroekonomie pro magisterské studium 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Doc. Ing. Milan Palát, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Doc. Ing. Ivo Straka, CSc. – přednášející (50 %), cvičící 1/1 ZT Aplikovaná statistika 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Dr. Ing. Sylva Skupinová – přednášející, cvičící 1/1 Strategické řízení 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D. – garant, přednášející, cvičící 1/1 ZT Marketingové analýzy 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. – garant, přednášející, cvičící 1/1 PZ Management cestovního ruchu 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 6 Ing. Petr Studnička, PhD. –přednášející , Ing. Anna Ulrichová, PhD. -cvičící 1/1 Anglický jazyk 26c Zápočet 4 1/1 Mikroekonomie pro magisterské studium 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Doc. Ing. Milan Palát, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) PhDr. Jan Máče, Ph.D. – přednášející (50 %), cvičící(50=) Ing. Eliška Smotlachová – cvičící(50%) 1/2 ZT Finanční řízení podniku 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 5 Doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Ing. Martin Petříček, Ph.D. – přednášející (50 %), cvičící 1/2 ZT Marketingové strategie 26p+26c = 52 Zápočet, zkouška 4 Doc. Ing. Monika Ploch Palatková, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, CSc. –přednášející (50 %) cvičící 1/2 PZ Metody výzkumu 26p+26p= 52 Zápočet, zkouška 6 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. – přednášející (50 %), cvičící (50 %) Dr. Ing. Sylva Skupinová – přednášející (50 %), cvičící (50 %) 1/2 Marketingový výzkum 26c Zápočet 3 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D., cvičící 1/2 E-business v oboru HORECA 26c Zápočet 3 Doc. Ing. Jan Hán, Ph.D – cvičící 1/2 Anglický jazyk 26c Zápočet 4 1/2 Manažerské účetnictví 20p+20c = 40 Zápočet, zkouška 5 Ing. Věra Levičková, Ph.D. – garant, přednášející, cvičící 2/3 PZ Projektové řízení 20p Zkouška 3 Ing. Martin Kocourek - přednášející 2/3 Kvantitativní metody v řízení 20p+20c = 40 Zápočet, zkouška 5 Ing. Martin Petříček, Ph.D. – garant, přednášející, cvičící 2/3 PZ Digitální marketing 20c Zápočet 3 Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. – cvičící 2/3 Seminář k diplomové práci 6 hodin Zápočet 4 Ing. Pavel Attl, Ph.D. – cvičící Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/3 Praxe 6 týdnů Zápočet 4 Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D 2/3 Veřejné finance 20p+20c = 40 Zkouška 5 Ing. Martin Pop, Ph.D. – přednášející, cvičící 2/4 Předstátnicový seminář 6 hodin Zápočet 6 Ing. Pavel Attl, Ph.D. – cvičící Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/4 Psychologie trhu a chování spotřebitele 20p Zkouška 3 Doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc. – garant, přednášející 2/4 PZ Marketing malých a středních firem 20p+20c = 40 Zápočet, zkouška 4 Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. – přednášející (50 %), cvičící 2/4 PZ Diplomová práce Zápočet 6 2/4 Povinně volitelné předměty - skupina 1 Sociální marketing 20c Zápočet 3 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. – cvičící 2/3 Mezinárodní podnikání v hotelnictví a gastronomii 20c Zápočet 3 Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/3 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Student si volí tematický blok 2 předmětů přiřazený k dané specializaci. Celkový rozsah je 6 kreditů. Tato podmínka se vztahuje na obě skupiny povinně volitelných předmětů společně. Povinně volitelné předměty - skupina 2 Cizí jazyk 20c Zápočet 3 2/3 Cizí jazyk 20c Zápočet 3 2/3 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Povinně volitelné předměty - skupina 3 Provoz marketingové agentury 20c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Vybrané marketingové aktivity 20c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Povinně volitelné předměty - skupina 4 Redakční práce 20c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Systémy řízení kvality 20c Zápočet 3 Ing. Pavel Attl, Ph.D. –cvičící 2/4 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Součásti SZZ a jejich obsah 1) Obhajoba diplomové práce 2) Teoretické okruhy - Makroekonomie pro magisterské studium, Strategické řízení a marketing, Mikroekonomie pro magisterské studium, Finanční řízení podniku, Manažerské účetnictví, Kvantitativní metody v řízení, Psychologie trhu a chování spotřebitele - Marketingové analýzy, Marketingové strategie, Marketing malých a středních firem Další studijní povinnosti Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací Návrh témat prací: - Vliv online reputace na hotelového hosta - Řízení znalostí v hotelnictví - Využití nástrojů online marketingu v hotelnictví a gastronomii - Informační technologie a jejich využití v hotelnictví - Optimalizace dsitribučního mixu vybraného hotelu Témata obhájených prací: - Iritace rezidentů destinací vůči účastníkům cestovního ruchu - Smart Cities aneb Chytrá města. - Řízení cestovního ruchu v destinaci Jeseníky - Jedinečná prodejní nabídka - Marketingová komunikácia firmy Airbnb Návrh témat rigorózních prací a témata obhájených prací Součásti SRZ a jejich obsah