B-IIa – Studijní plány a návrh témat prací (magisterské studijní programy) Označení studijního plánu Specializace Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví – kombinované studium Povinné předměty Název předmětu rozsah způsob ověř. počet kred. vyučující dop. roč./sem. profil. základ Makroekonomie pro magisterské studium 6p+6p+6p = 18p Zkouška 5 Doc. Ing. Milan Palát, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Doc. Ing. Ivo Straka, CSc. – přednášející (50 %) 1/1 ZT Aplikovaná statistika 6p+6p+6p = 18p Zkouška 5 Dr. Ing. Sylva Skupinová – přednášející 1/1 Strategické řízení 5p+5p+5p = 15p Zkouška 5 Doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D. – garant, přednášející 1/1 ZT Marketingové analýzy 5p+5p+5p = 15p Zkouška 5 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. – garant, přednášející, 1/1 PZ Management cestovního ruchu 4p+4p+4p = 12p Zkouška 6 Ing. Petr Studnička, PhD. – přednášející 1/1 Anglický jazyk 2c+2c+2c = 6c Zápočet 4 1/1 Mikroekonomie pro magisterské studium 6p+6p+6p = 18p Zkouška 5 Doc. Ing. Milan Palát, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) PhDr. Jan Máče, Ph.D. – přednášející (50 %), 1/2 ZT Finanční řízení podniku 5p+5p+5p = 15p Zkouška 5 Doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Ing. Martin Petříček, Ph.D. – přednášející (50 %) 1/2 ZT Marketingové strategie 5p+5p+5p = 15p Zkouška 4 Doc. Ing. Monika Ploch Palatková, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, CSc. –přednášející (50 %) 1/2 PZ Metody výzkumu 6p+6p+6p = 18p Zkouška 6 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. přednášející (50 %); Dr. Ing. Sylva Skupinová – přednášející (50 %) 1/2 Marketingový výzkum 4p+4p+4p = 12p Zápočet 3 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D., cvičící 1/2 E-business v oboru HORECA 4p+4p+4p = 12p Zápočet 3 Doc. Ing. Jan Hán, Ph.D – cvičící 1/2 Anglický jazyk 2c+2c+2c = 6c Zápočet 4 1/2 Manažerské účetnictví 5p+5p+5p = 15p Zkouška 5 Ing. Věra Levičková, Ph.D. – garant, přednášející 2/3 PZ Projektové řízení 4p+4p+4p = 12p Zkouška 3 Ing. Martin Kocourek – přednášející 2/3 Kvantitativní metody v řízení 5p+5p+5p = 15p Zkouška 5 Ing. Martin Petříček, Ph.D. – garant, přednášející 2/3 PZ Digitální marketing 4p+4p+4p = 12p Zápočet 3 Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. – cvičící 2/3 Seminář k diplomové práci 6 hodin Zápočet 4 Ing. Pavel Attl, Ph.D. – cvičící Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/3 Praxe 6 týdnů Zápočet 4 Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D 2/3 Veřejné finance 3p+3p = 6p Zkouška 5 Ing. Martin Pop, Ph.D. – přednášející 2/4 Předstátnicový seminář 6 hodin Zápočet 6 Ing. Pavel Attl, Ph.D. – cvičící Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/4 Psychologie trhu a chování spotřebitele 3p+3p = 6p Zkouška 3 Doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc. – garant, přednášející 2/4 PZ Marketing malých a středních firem 5p+5p = 10p Zkouška 4 Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D. – garant, přednášející (50 %) Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. – přednášející (50 %), 2/4 PZ Diplomová práce Zápočet 6 2/4 Povinně volitelné předměty - skupina 1 Sociální marketing 3c+3c+3c = 9c Zápočet 3 Doc. Ing Marie Dohnalová, Ph.D. - cvičící 2/3 Mezinárodní podnikání v hotelnictví a gastronomii 3c+3c+3c = 9c c Zápočet 3 Ing. Petr Studnička, PhD. – cvičící 2/3 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Student si volí tematický blok 2 předmětů přiřazený k dané specializaci. Celkový rozsah je 6 kreditů. Tato podmínka se vztahuje na obě skupiny povinně volitelných předmětů společně. Povinně volitelné předměty - skupina 2 Cizí jazyk 3c+3c+3c = 9c Zápočet 3 2/3 Cizí jazyk 3c+3c+3c = 9c c Zápočet 3 2/3 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Povinně volitelné předměty - skupina 3 Provoz marketingové agentury 3c+3c = 6c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Vybrané marketingové aktivity 3c+3c = 6c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Povinně volitelné předměty - skupina 4 Redakční práce 3c+3c = 6c Zápočet 3 Ing. Jan Mastný - cvičící 2/4 Systémy řízení kvality 3c+3c = 6c Zápočet 3 Ing. Pavel Attl, Ph.D. –cvičící 2/4 Podmínka pro splnění této skupiny předmětů: Součásti SZZ a jejich obsah 1) Obhajoba diplomové práce 2) Teoretické okruhy - Makroekonomie pro magisterské studium, Strategické řízení a marketing, Mikroekonomie pro magisterské studium, Finanční řízení podniku, Manažerské účetnictví, Kvantitativní metody v řízení, Psychologie trhu a chování spotřebitele - Marketingové analýzy, Marketingové strategie, Marketing malých a středních firem Další studijní povinnosti Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací Návrh témat prací: - Vliv online reputace na hotelového hosta - Řízení znalostí v hotelnictví - Využití nástrojů online marketingu v hotelnictví a gastronomii - Informační technologie a jejich využití v hotelnictví - Optimalizace dsitribučního mixu vybraného hotelu Témata obhájených prací: - Iritace rezidentů destinací vůči účastníkům cestovního ruchu - Smart Cities aneb Chytrá města - Řízení cestovního ruchu v destinaci Jeseníky - Jedinečná prodejní nabídka - Marketingová komunikácia firmy Airbnb Návrh témat rigorózních prací a témata obhájených prací Součásti SRZ a jejich obsah