UCP:MA139 Digitální marketing - Informace o předmětu
MA139 Digitální marketing
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2024
- Rozsah
- 0/2. 4-4-4. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Chalupecká (cvičící) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Digitální marketing je získání teoretického základu pro využití informačních a komunikačních technologií v oblasti online marketingové prezentace vybraných podniků.
- Výstupy z učení
- Znalosti: Student získá znalosti z oblasti e-business s hlavním zaměřením na online marketingovou komunikaci a využití volně dostupných nástrojů pro její realizaci. Dovednosti: Student dokáže využít volně dostupné nástroje pro analýzu marketingových aktivit vybraného zařízení. Student umí vytvořit online prezentaci daného zařízení, včetně využití základních nástrojů SEM, SEO a sociálních sítí. Student umí pracovat s volně dostupnými CMS nástroji. Schopnosti: Studenti jsou schopni využívat základní nástroje MS Office pro analýzy chování zákazníků, vyhodnocení efektivity marketingových aktivit v oblasti distribuce produktů a tyto aplikovat v rámci vybudování online marketingové prezentace vybraného zařízení.
- Osnova
- 1. Základy digitálního marketing a jeho postavení v marketingovém mixu 2. Principy online marketingové komunikace 3. Persony 4. Copywriting 5. Psychologie v online marketingu 6. Web design a Content Management Systémy 7. Webové analytika 8. Search Engine Optimization 9. Search Engine Marketing 10. Obsahový marketing 11. Grafický design v prostřední online marketingu 12. Evaluace marketingových aktivit 13. Obhajoba semestrální práce
- Literatura
- povinná literatura
- SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vydání. V Brně: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7.
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5016-0.
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
- neurčeno
- SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
- Výukové metody
- Výuka v PS je realizována formou seminářů, které propojují vymezení problematiky a praktická cvičení na témata sylabu předmětu. Výuka v KS je koncentrována do 3 bloků se stejnou obsahovou a formální náplní.
- Metody hodnocení
- V KS je výstup hodnocen zápočtem na základě zpracované semestrální práce.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2024/MA139