MA139 Digitální marketing

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
zima 2024
Rozsah
0/2. 4-4-4. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Chalupecká (cvičící)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu Digitální marketing je získání teoretického základu pro využití informačních a komunikačních technologií v oblasti online marketingové prezentace vybraných podniků.
Výstupy z učení
Znalosti: Student získá znalosti z oblasti e-business s hlavním zaměřením na online marketingovou komunikaci a využití volně dostupných nástrojů pro její realizaci. Dovednosti: Student dokáže využít volně dostupné nástroje pro analýzu marketingových aktivit vybraného zařízení. Student umí vytvořit online prezentaci daného zařízení, včetně využití základních nástrojů SEM, SEO a sociálních sítí. Student umí pracovat s volně dostupnými CMS nástroji. Schopnosti: Studenti jsou schopni využívat základní nástroje MS Office pro analýzy chování zákazníků, vyhodnocení efektivity marketingových aktivit v oblasti distribuce produktů a tyto aplikovat v rámci vybudování online marketingové prezentace vybraného zařízení.
Osnova
  • 1. Základy digitálního marketing a jeho postavení v marketingovém mixu 2. Principy online marketingové komunikace 3. Persony 4. Copywriting 5. Psychologie v online marketingu 6. Web design a Content Management Systémy 7. Webové analytika 8. Search Engine Optimization 9. Search Engine Marketing 10. Obsahový marketing 11. Grafický design v prostřední online marketingu 12. Evaluace marketingových aktivit 13. Obhajoba semestrální práce
Literatura
    povinná literatura
  • SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ a Michaela RAKOVÁ. Copywriting: pište texty, které prodávají. 2. aktualizované a rozšířené vydání. V Brně: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5017-7.
  • JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-80-251-5016-0.
  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
    neurčeno
  • SÁLOVÁ, Anna. Kreativní copywriting. Ilustroval TICHO762. Brno: Computer Press, 2018. ISBN 978-80-251-4909-6.
Výukové metody
Výuka v PS je realizována formou seminářů, které propojují vymezení problematiky a praktická cvičení na témata sylabu předmětu. Výuka v KS je koncentrována do 3 bloků se stejnou obsahovou a formální náplní.
Metody hodnocení
V KS je výstup hodnocen zápočtem na základě zpracované semestrální práce.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2024.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2024/MA139