MGE65 Business Skills

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
zima 2017
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Christine McConnell (přednášející)
Garance
Mgr. Šárka Masárová, Ph.D.
Katedra managementu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Předpoklady
SEMESTR ( 2 ) && FORMA ( P ) && ( PROGRAM ( BC ) || PROGRAM ( BCE )) && ! OBOR ( HOE )
Předmět MG 0A1 Business Skills seznamuje studenty se základními výrazy, slovními spojeními a vztahy mezi nimi pro komunikaci v anglickém jazyce v podnikání. Kompetence: Student by absolvováním předmětu MG 0A1 Business Skills měl být schopen komunikovat s partnery v podnikatelském prostředí při přímém kontaktu i písemným projevem, vhodným způsobem reagovat na situace, které v pracovním prostředí musí řešit. Dovednosti: Absolvování předmětu MG 0A1 Business Skills by mělo přispět ke schopnosti studenta navazovat a prohlubovat kontakty v prostředí podnikání. Cvičení předmětu MG 0A1 mají přispět ke schopnostem studenta diskutovat o teoretických a praktických problémech a o jejich aplikaci na konkrétní situace v pracovním prostředí. Bude umět poskytovat informace v probraných tématech.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 12 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/12, pouze zareg.: 0/12
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu MG 0A1 Business Skills je procvičit dovednosti nutné při základních činnostech v podnikání, jako např. komunikace v typických situacích, zpracování a podání informace, předání vzkazu, domluvení či zrušení schůzky, vedení jednání, podání zprávy, napsání či vyřízení objednávky, odpovězení či napsání stížnosti, apod. V navazujícím magisterském stupni studia jsou vědomosti získané v předmětu MG 0A1 Business Skills dále rozvíjeny v předmětu MG 167 Meeting, Negotiating and Manners.
Osnova
  • 1. Socializing skills 2. First contacts 3. Working styles 4. Company organization 5. Managing people 6. Cross-culture understanding 7. Inviting, accepting or declining 8. Telephoning skills 9. Presenting skills 10. Meeting skills 11. Business Correspondence 12. Covering letters, CVs 13. Presentations
Literatura
    povinná literatura
  • Náhradní obsah: 1. IRVINE, J.; CADMAN, M.: Commercially Speaking, Oxford, University Press, 2000, ISBN 0-19-457230-7
Výukové metody
teoretická příprava, diskuse na hodině, domácí příprava, skupinový projekt
Metody hodnocení
závěrečný projekt
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2012, zima 2013, léto 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2018, léto 2019, zima 2019, léto 2020, zima 2020, léto 2021, zima 2021, léto 2023, léto 2024, zima 2024.