UCP:MK043 Komunikace v marketingu - Informace o předmětu
MK043 Komunikace v marketingu
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2020
- Rozsah
- 2/2/0. 4-4-4. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (přednášející)
doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Katedra marketingu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět se zaměřuje na jednotlivé prvky komunikačního mixu firmy. V úvodu vymezuje teoretická východiska, dále se zabývá reklamou (výběr reklamní agentury, tvorba plánu a strategie reklamy), médii (výběrem, podstatou, účinností), podporou prodeje, public relations, direkt marketingem, osobním prodejem, on-line komunikací, trendy a etikou marketingové komunikace.
- Výstupy z učení
- Znalosti: Studenti mají možnost konfrontovat znalosti získané z literatury s přednáškami v praxi, pokud využijí možnost exkurze, ev. návštěvy odborníka ve škole. Schopnosti: Student je po absolvování kurzu schopen aktivně používat komunikační nástroje. Dovednosti: Student je schopen pracovat s literaturou a analyzovat problémy praxe v oblasti komunikace.
- Osnova
- 1. Teoretická východiska. 2. Komunikační mix. 3. Reklama. 4. Výběr reklamního média. 5. Podpora prodeje. 6. Public relations 7. Direct marketing. 8. Osobní prodej. 9. On-line komunikace. 10. Etika reklamy. 11. Prezentace esejí. 12.-13. Efektivnost marketingové komunikace – diskuse nad vybranými tématy.
- Literatura
- povinná literatura
- Karlíček, M. Marketingová komuniace. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
- doporučená literatura
- Vysekalová, J., Mikeš, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
- Přikrylová, J., Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
- Vysekalová, J. a kol. Chování zákazníka. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
- Turnerová, L. Komunikace v marketingu. Dostupné v IS VŠH.
- Výukové metody
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS. Bez uznané seminární práce student nemůže absolvovat zkoušku.
- Metody hodnocení
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS. Bez uznané seminární práce student nemůže absolvovat zkoušku.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2020/MK043