UCP:BM2021RDM Strategické řízení digitálního - Informace o předmětu
BM2021RDM Strategické řízení digitálního marketingu
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2022
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Peter Cyprich, DiS. (přednášející)
- Garance
- Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Informace učitele
- Název studijního předmětu Strategické řízení digitálního marketingu
Typ předmětu PVP – skupina A doporučený ročník / semestr 2/3
Rozsah studijního předmětu 1+1/týden
př./cv. hod. 13/13
př./cv. kreditů 4
Prerekvizity, korekvizity, ekvivalence ----
Způsob ověření studijních výsledků zkouška Forma výuky přednášky/
cvičení
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta Ústní zkouška, případová studie
.
Garant předmětu Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Zapojení garanta do výuky předmětu Koordinace obsahové i formální stránky přípravy výuky. Zásadní nebo nová témata přednáší vždy garant předmětu. Podíl na stanovení obsahu a úrovně kontrolních testů. Spoluúčast na zpracování studijních podpor.
Vyučující
Ing. Jitka Veselá, Ph.D. (přednášející 100 %)
Mgr. Veronika Szabóová (cvičící 100 %)
Stručná anotace předmětu
Studijní předmět je zaměřen na strategický rámec marketingových komunikačních aktivit a to se zacílením na reklamu v digitálním prostředí. Studenti budou v rámci kurzu seznámeni s procesem strategického plánování reklamních kampaní, bude jim objasněn pojem digitální marketing a jeho platformy. Detailní pozornost bude věnována jednotlivým médiím používaným v digitálním marketingu. Tyto teoretické poznatky převedou studenti do praktické aplikace prostřednictvím případové studie, která bude součástí dílčího hodnocení předmětu.
Hlavní témata předmětu:
• Strategické řízení v tradičním pojetí a v pojetí digitálního marketingu – situační analýza, formulace a implementace strategie
• Úvod do digitálneho marketingu: marketing 4.0., digitálna marketingová komunikácia v systéme
integrovanej marketingovej komunikácie
• B2B a B2C digitálna marketingová komunikácia
• Tvorba hodnoty značky: značka v digitálnom priestore, prezentácia a promo firmy v on-line prostredí
• Trhové segmenty: segmentácia spotrebiteľa v digitálnom marketingu, digitálny spotrebiteľ, nový
model spotrebiteľského správania
• Stanovenie výrobkovej stratégie v digitálnom marketingu
• Tvorba cenových stratégií v digitálnom marketingu
• Proces tvorby distribučných stratégií
• Príprava a návrhy stratégie a on-line taktík: implementácia stratégie a realizácia social media
kampane
• Nové výzvy v digitálnom marketingu
Studijní literatura a studijní pomůcky
Povinná:
SVĚTLÍK, J. a kol. Reklama. Teorie, koncepce, modely. 1. vyd. Rzeszów: Vysoká škola informatiky a managementu v Rzeszówě, 2017. 622 s. ISBN 978-83-64286-71-1.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 1. vyd. Praha: Management Press, 2017. 212 s. ISBN 978-80-72613-89-2.
Doporučená:
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2017. 376 s. ISBN 978-80-25143-22-3.
KOLEKTIV. Online marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2017. 216 s. ISBN 978-80-25142-93-6.
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 8 hodin
Informace o způsobu kontaktu s vyučujícím
V souladu s vnitřními předpisy a rozvrhem probíhá kontaktní výuka v rozsahu 8 hodin. Vyučující jsou k dispozici v konzultačních hodinách nejméně v rozsahu 2 hodiny týdně, dále je možné se informovat nebo domluvit individuální konzultace nad rámec konzultačních hodin formou e-mailu, kontaktní údaje poskytnou vyučující a jsou dostupné na profilu pedagoga ve studijním informačním systému Moggis.
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2022/BM2021RDM