CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 3-3-3. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 2/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3-3-3. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Garance
- Ing. Václav Fišer
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2018
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jitka Mattyašovská (cvičící)
- Garance
- Ing. Jitka Mattyašovská
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2016
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2015
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2014
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2014
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 0/48 - Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování služeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Výukové metody
- Semináře,diskuse, skupinová práce
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2013
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2012
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 0/48 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kanceláře. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Výukové metody
- Semináře,diskuse, skupinová práce
- Metody hodnocení
- seminární práce
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2012
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(3) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 0/48 - Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kanceláře. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Výukové metody
- Semináře,diskuse, skupinová práce
- Metody hodnocení
- seminární práce
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2011
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 72 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/72, pouze zareg.: 0/72 - Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kanceláře. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Výukové metody
- Semináře,diskuse, skupinová práce
- Metody hodnocení
- seminární práce
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2011
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (cvičící)
Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 0/48 - Cíle předmětu
- Vymezit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Objasnit zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Seznámit s legislativními požadavky na provozování cestovní kanceláře. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: • postavení a funkce cestovní kanceláře v distribučních procesech na trhu služeb cestovního ruchu • vnější a vnitřní prostředí cestovní kanceláře • organizační modely cestovní kanceláře a cestovní agentury • tvorba produktu (zájezdu) cestovní kanceláře • nabídka a prodej produktu (zájezdu) cestovní kanceláře základní obchodní taktiky) • nástroje podpory prodeje a role katalogu cestovní kanceláře • případové studie a workshopy tvorby produktu (zájezdu) a podpory jeho prodeje
- Literatura
- povinná literatura
- - SYSEL, J.: Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu, VŠH, Praha 2010, ISBN 978-80-87411-07-0
- Metody hodnocení
- Požadovaná účast na cvičeních-70 %; zápočet-seminární práce; zkouška-ústní zkouška
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2010
- Rozsah
- 2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cíl a zaměření předmětu: Vymezit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Objasnit zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Seznámit s legislativními požadavky na provozování cestovní kanceláře. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2010
- Rozsah
- 0/0. 3 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Monika Klímová (cvičící) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2009
- Rozsah
- 0/0. 3 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (přednášející) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2009
- Rozsah
- 0/0. 3 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (přednášející) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2008
- Rozsah
- 0/0. 3 kr. Doporučované ukončení: z. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
Ing. Jiří Sysel, Ph.D. (přednášející) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2024
Předmět se v období zima 2024 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 3-3-3. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2023
Předmět se v období zima 2023 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 3-3-3. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2022
Předmět se v období zima 2022 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 3-3-3. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Václav Fišer (cvičící)
- Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 28 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/28, pouze zareg.: 0/28 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu), součástí výuky je i tematicky zaměřená exkurze mimo budovu školy
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- KLÍMOVÁ, Monika. Význam odborného vzdělávání pracovníků příjezdového cestovního ruchu v oblasti interkulturních odlišností a etických problémů u segmentu rusky hovořících turistů. Jihlava, 2013. info
- KLÍMOVÁ, Monika. Nové trendy v zážitkovém příjezdovém cestovním ruchu se zohledněním interkulturních odlišností. 2012. ISBN 978-80-87035-56-6. info
- neurčeno
- KLÍMOVÁ, Monika. PRINCIPY HALAL TURISMU V PŘÍJEZDOVÉM CESTOVNÍM RUCHU ČESKÉ REPUBLIKY SE ZAMĚŘENÍM NA RUSKY MLUVÍCÍ KLIENTY. Studia turistica. Jihlava: VŠP Jihlava, 2013, roč. 4, č. 1, s. 43-52. ISSN 1804-252X. info
- Výukové metody
- Semináře, diskuse, skupinová práce, exkurze
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedených témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
CR066 Technika prodeje a provoz CK
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2013
Předmět se v období léto 2013 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Monika Klímová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Monika Klímová
Katedra cestovního ruchu – University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Předpoklady
- SEMESTR(2) && FORMA(P) && (PROGRAM(BC) || PROGRAM(BCE)) && !OBOR(HOE)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 48 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/48, pouze zareg.: 0/48 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Vysvětlit postavení cestovní kanceláře na trhu cestovního ruchu, definovat její funkce a uvést základní organizační modely. Popsat zásady a postupy tvorby produktu a způsoby jeho distribuce. Ukázat legislativní požadavky na provozování cestovní kancelářea cestovní agentury. Pohopení interkulturních rozdílů a jejich role v tvorbě produktu, DMO, poskytování sužeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na praktické příklady a případové studie při tvorbě a prodeji produktu (zájezdu).
- Osnova
- Anotace předmětu: - Vznik a vývoj cestovních kanceláří - Klasifikace cestovních kanceláří a agentur - Organizace a řízení cestovní kanceláře a agentury - Tvorba produktu - Role DMO při tvorbě produktu - Segmentace klientů ve vztahu k interkulturním specifikům. Viv interkulturních specifik na poskytování služeb cestovního ruchu - Cenotvorba - Nabídka produktu - Prodej produktu - Podpora prodeje produktu
- Literatura
- povinná literatura
- KLÍMOVÁ, Monika. Techniky prodeje a provozu cestovní kanceláře. : VŠH, 2011. ISBN 978-80-87411-41-4
- doporučená literatura
- Sysel, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu. 2. rozšířené. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze, 2010. 50 s. ISBN 978-80-87411-07-0.
- Výukové metody
- Semináře,diskuse, skupinová práce
- Metody hodnocení
- seminární práce a její obhajobě na jedno z uvedenýc témat: 1.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE 2.ZALOŽENÍ CESTOVNÍ AGENTURY 3.ANALÝZA JIŽ EXISTUJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI AGENTURY
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2021, nejnovější)