2010
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
CHROMÝ, Jan a Donna DVORAKZákladní údaje
Originální název
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
Název česky
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
Název anglicky
Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism
Autoři
CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant) a Donna DVORAK (840 Spojené státy)
Vydání
Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000002
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
cíle; komunikace; marketing; didaktika
Klíčová slova anglicky
objectives; communications; marketing; didactic
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 9. 11. 2010 22:31, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu.
Anglicky
The objectives of marketing communication in tourism are primarily determined by business strategies and interests. Didactic cognitive objectives are set in the course of teaching a particular subject. This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the rational (marketing) and cognitive (didactic) area should be executed in a way similar to that of marketing communication. In this context, it would then be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.