Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{101, author = {Chromý, Jan and Dvorak, Donna}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {objectives; communications; marketing; didactic}, language = {cze}, issn = {1214-9187}, journal = {Media4u Magazine}, title = {Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu}, url = {http://www.media4u.cz/mm012010.pdf}, volume = {7}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 101 AU - Chromý, Jan - Dvorak, Donna PY - 2010 TI - Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu JF - Media4u Magazine VL - 7 IS - 1 SP - 21-24 EP - 21-24 PB - Media4u Magazine SN - 12149187 KW - objectives KW - communications KW - marketing KW - didactic UR - http://www.media4u.cz/mm012010.pdf N2 - Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu. ER -
CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu. \textit{Media4u Magazine}. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč.~7, č.~1, s.~21-24. ISSN~1214-9187.
|