JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing. Distanční studijní opora. 1. vyd. Praha: VŠH, 2011, 168 s. ISBN 978-80-87411-19-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing. Distanční studijní opora
Název česky Marketing. Distanční studijní opora
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 1. vyd. Praha, 168 s. 2011.
Nakladatel VŠH
Další údaje
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-19-3
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:55.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 12:10