JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10). In Marketing. 2. přeprac. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Název česky Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 2. přeprac. Praha, Marketing, 2010.
Nakladatel C.H. Beck
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7400-115-4
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 09:02.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 01:03