C 2010

Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)

Název česky

Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)

Vydání

2. přeprac. Praha, Marketing, 2010

Nakladatel

C.H. Beck

Další údaje

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7400-115-4

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 11. 2013 09:02, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.