2010
Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
JAKUBÍKOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Název česky
Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Autoři
Vydání
2. přeprac. Praha, Marketing, 2010
Nakladatel
C.H. Beck
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7400-115-4
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 11. 2013 09:02, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.