JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10). In Marketing. 2. přeprac. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Name in Czech Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)
Authors JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Edition 2. přeprac. Praha, Marketing, 2010.
Publisher C.H. Beck
Other information
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN 978-80-7400-115-4
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 20/11/2013 09:02.
PrintDisplayed: 20/5/2024 05:43