2013
Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein
VLČEK, Josef, Jana KALABISOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ and Petr STUDNIČKABasic information
Original name
Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein
Name (in English)
Innovation in the Service Supply in Hospitality - the Case of Hotel Stein
Authors
VLČEK, Josef, Jana KALABISOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ and Petr STUDNIČKA
Edition
1. vyd. Praha, 82 pp. 2013
Publisher
Press21
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Book on a specialized topic
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN
978-80-905181-3-1
Keywords (in Czech)
hotel, hotelnictví, inovace, nabídka, Stein
Keywords in English
hotel, hospitality, innovation, supply, Stein
Tags
Reviewed
Links
WD-37-07-2, research and development project.
Changed: 2/2/2014 17:48, Ing. Petr Studnička, PhD.
V originále
Cílem projektu Nová tvář Hotelu Stein je omezit vlivy sezónních výkyvů a zvýšit konkurenceschopnost hotelu Stein prostřednictvím inovací manažerských aktivit zaměřených na zákazníka a inovací nabízených služeb. Teoreticky je popsán přístup k inovacím a transferu znalostí v hotelnictví a cestovním ruchu, jehož výstupem je zpracovaná Cross-Case analýza. V průběhu řešení bylo realizováno rozsáhlé dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na hotelové hosty, okolní prostředí a konkurenci českých a německých ubytovacích zařízení. Pozornost byla věnována segmentaci trhu, návrhu nových pobytových balíčků a zpracování SWOT analýzy. Výstupem jsou návrhy inovací procesů, produktů a služeb, které by měly vést ke zlepšení současného stavu v podobě obchodního plánu. Jeho součástí je i Risk analýza. Z metodologických přístupů byly využity model KID (koordinace, inovace, diverzifikace), systém CRM (Customer Relationship Management) a model 3V (value customer, value proposition, value network). V příloze je uveden dotazník pro hotelové hosty, který byl distribuován v období od července do září 2012.