2013
Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein
VLČEK, Josef, Jana KALABISOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ a Petr STUDNIČKAZákladní údaje
Originální název
Inovace nabídky v hotelnictví na příkladu hotelu Stein
Název anglicky
Innovation in the Service Supply in Hospitality - the Case of Hotel Stein
Autoři
VLČEK, Josef, Jana KALABISOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ a Petr STUDNIČKA
Vydání
1. vyd. Praha, 82 s. 2013
Nakladatel
Press21
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-905181-3-1
Klíčová slova česky
hotel, hotelnictví, inovace, nabídka, Stein
Klíčová slova anglicky
hotel, hospitality, innovation, supply, Stein
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 2. 2. 2014 17:48, Ing. Petr Studnička, PhD.
V originále
Cílem projektu Nová tvář Hotelu Stein je omezit vlivy sezónních výkyvů a zvýšit konkurenceschopnost hotelu Stein prostřednictvím inovací manažerských aktivit zaměřených na zákazníka a inovací nabízených služeb. Teoreticky je popsán přístup k inovacím a transferu znalostí v hotelnictví a cestovním ruchu, jehož výstupem je zpracovaná Cross-Case analýza. V průběhu řešení bylo realizováno rozsáhlé dotazníkové šetření, které bylo zaměřeno na hotelové hosty, okolní prostředí a konkurenci českých a německých ubytovacích zařízení. Pozornost byla věnována segmentaci trhu, návrhu nových pobytových balíčků a zpracování SWOT analýzy. Výstupem jsou návrhy inovací procesů, produktů a služeb, které by měly vést ke zlepšení současného stavu v podobě obchodního plánu. Jeho součástí je i Risk analýza. Z metodologických přístupů byly využity model KID (koordinace, inovace, diverzifikace), systém CRM (Customer Relationship Management) a model 3V (value customer, value proposition, value network). V příloze je uveden dotazník pro hotelové hosty, který byl distribuován v období od července do září 2012.