SOCHŮRKOVÁ, Martina a Jan HÁN. Probe into the State od Marketing Systems of Czech Hotel Companies. Czech Hospitality and Tourism Papers. Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o., 2013, roč. 13.12.2013. ISSN 1801-1535.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Probe into the State od Marketing Systems of Czech Hotel Companies
Název česky Sonda do stavu marketingových systémů českých hotelových společností
Autoři SOCHŮRKOVÁ, Martina a Jan HÁN.
Vydání Czech Hospitality and Tourism Papers, Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. 2013, 1801-1535.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cena, cílová skupina, hotel, konkurence, marketing, malé hotely, marketingové nástroje, obsazenost, revenue management, velké hotely
Klíčová slova anglicky big hotels, competition, hotel, marketing, marketing tools, occupancy, prize, revenue management, small hotels, target market
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Martina Sochůrková, učo 8307. Změněno: 21. 9. 2014 20:03.
Anotace
The article describes the results of a questionnaire survey, which was oriented towards the use of marketing tools in the management of hotels and was carried out between member hotels of the Czech Association of Hotels and Restaurants. The first part deals with the methods and results of the probe into the state of the marketing systems of the Czech hotel companies. And the second part maps the current situation in the Czech hotel market, the attitude of the hotels to the use of marketing and discusses the recommendations and trends.
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 02:36