LUSTIGOVÁ, Zdena. NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU. In . MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE. Opava: Slezská universita Opava, 2014, s. 221-227, 6 s. ISBN 978-80-7248-955-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU
Název anglicky New ways of marketing in Hospitality and Tourism
Autoři LUSTIGOVÁ, Zdena.
Vydání Opava, . MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE, od s. 221-227, 6 s. 2014.
Nakladatel Slezská universita Opava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7248-955-8
Klíčová slova anglicky Google Online Marketing Challenge; International competition; marketing;Action Learning; Team Learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 17. 2. 2015 12:29.
Anotace
Článek se zabývá novými možnostmi marketingu a možnostmi jejich projekce do výuky na školách, zabývajících se turistickým ruchem, hotelnictvím a lázeňstvím. Popisuje především využití některých aktivit společnosti Google, zejména Google Online Marketing Challenge. Google Online Marketing Chalenge je celosvětová soutěž, ve které jednotlivé studentské týmy realizují marketingové kampaně. Soutěž se může uplatnit zejména v disciplínách marketing, turismus, komunikační a informační systémy. Umožňuje studentům získat praktickou zkušenost s nejmodernějšími metodami marketingu.
Anotace anglicky
Presented article deals with new marketing opportunities and emphasises on their projections into the curriculum of schools, specialised on tourism and hospitality/spa management. Special attention is paid to activities of Google, mainly to Google Online Marketing Challenge. GOMC is a global competition in which student teams implement various marketing campaigns. Competition can be applied especially in disciplines such as marketing, communication and information systems, business intelligence, etc. It allows students to gain practical experience with the latest trends in marketing.
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 03:36