2014
NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU
LUSTIGOVÁ, ZdenaZákladní údaje
Originální název
NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU
Název anglicky
New ways of marketing in Hospitality and Tourism
Autoři
LUSTIGOVÁ, Zdena
Vydání
Opava, . MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE, od s. 221-227, 6 s. 2014
Nakladatel
Slezská universita Opava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7248-955-8
Klíčová slova anglicky
Google Online Marketing Challenge; International competition; marketing;Action Learning; Team Learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2015 12:29, doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
V originále
Článek se zabývá novými možnostmi marketingu a možnostmi jejich projekce do výuky na školách, zabývajících se turistickým ruchem, hotelnictvím a lázeňstvím. Popisuje především využití některých aktivit společnosti Google, zejména Google Online Marketing Challenge. Google Online Marketing Chalenge je celosvětová soutěž, ve které jednotlivé studentské týmy realizují marketingové kampaně. Soutěž se může uplatnit zejména v disciplínách marketing, turismus, komunikační a informační systémy. Umožňuje studentům získat praktickou zkušenost s nejmodernějšími metodami marketingu.
Anglicky
Presented article deals with new marketing opportunities and emphasises on their projections into the curriculum of schools, specialised on tourism and hospitality/spa management. Special attention is paid to activities of Google, mainly to Google Online Marketing Challenge. GOMC is a global competition in which student teams implement various marketing campaigns. Competition can be applied especially in disciplines such as marketing, communication and information systems, business intelligence, etc. It allows students to gain practical experience with the latest trends in marketing.