D 2014

NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU

LUSTIGOVÁ, Zdena

Základní údaje

Originální název

NOVÉ CESTY MARKETINGU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU

Název anglicky

New ways of marketing in Hospitality and Tourism

Autoři

LUSTIGOVÁ, Zdena

Vydání

Opava, . MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE, od s. 221-227, 6 s. 2014

Nakladatel

Slezská universita Opava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7248-955-8

Klíčová slova anglicky

Google Online Marketing Challenge; International competition; marketing;Action Learning; Team Learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 2. 2015 12:29, doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Článek se zabývá novými možnostmi marketingu a možnostmi jejich projekce do výuky na školách, zabývajících se turistickým ruchem, hotelnictvím a lázeňstvím. Popisuje především využití některých aktivit společnosti Google, zejména Google Online Marketing Challenge. Google Online Marketing Chalenge je celosvětová soutěž, ve které jednotlivé studentské týmy realizují marketingové kampaně. Soutěž se může uplatnit zejména v disciplínách marketing, turismus, komunikační a informační systémy. Umožňuje studentům získat praktickou zkušenost s nejmodernějšími metodami marketingu.

Anglicky

Presented article deals with new marketing opportunities and emphasises on their projections into the curriculum of schools, specialised on tourism and hospitality/spa management. Special attention is paid to activities of Google, mainly to Google Online Marketing Challenge. GOMC is a global competition in which student teams implement various marketing campaigns. Competition can be applied especially in disciplines such as marketing, communication and information systems, business intelligence, etc. It allows students to gain practical experience with the latest trends in marketing.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 01:21