CHROMÝ, Jan a Lenka TURNEROVÁ. Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu. In René Drtina, Magda Kotková. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, s. 43-46. ISBN 978-80-7435-384-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu
Název česky Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu
Název anglicky The Relationship Between Project of Product, E-Business and Marketing
Autoři CHROMÝ, Jan a Lenka TURNEROVÁ.
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, od s. 43-46, 4 s. 2014.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7435-384-0
Klíčová slova česky produkt, projektování, elektronické podnikání, marketing
Klíčová slova anglicky product, project, e-business, marketing
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 2. 4. 2014 10:37.
Anotace
Jakýkoliv produkt ovlivňuje elektronické podnikání v několika oblastech. Jednou z nejdůležitějších oblastí je poskytování všech potřebných a důležitých informací zákazníkům. Tato oblast je opomíjena již při zakládání elektronického podnikání, resp. webových stránek firem. Výsledky našeho výzkumu ukazují, že je nutné této problematice věnovat pozornost již při výuce.
Anotace česky
Jakýkoliv produkt ovlivňuje elektronické podnikání v několika oblastech. Jednou z nejdůležitějších oblastí je poskytování všech potřebných a důležitých informací zákazníkům. Tato oblast je opomíjena již při zakládání elektronického podnikání, resp. webových stránek firem. Výsledky našeho výzkumu ukazují, že je nutné této problematice věnovat pozornost již při výuce.
Anotace anglicky
Any product affects e-business in several areas. One of the most important areas is the provision of all necessary and relevant information to customers. This area has been neglected in the establishment of e-business, respectively Website companies. The results of our research show that it is necessary to pay attention to this issue already in the classroom.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:42