CHROMÝ, Jan and Lenka TURNEROVÁ. Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu (The Relationship Between Project of Product, E-Business and Marketing). In René Drtina, Magda Kotková. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, p. 43-46. ISBN 978-80-7435-384-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu
Name in Czech Souvislost projektování produktů, elektronického podnikání marketingu
Name (in English) The Relationship Between Project of Product, E-Business and Marketing
Authors CHROMÝ, Jan and Lenka TURNEROVÁ.
Edition 1. vyd. Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů, p. 43-46, 4 pp. 2014.
Publisher Gaudeamus
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN 978-80-7435-384-0
Keywords (in Czech) produkt, projektování, elektronické podnikání, marketing
Keywords in English product, project, e-business, marketing
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 2/4/2014 10:37.
Abstract
Jakýkoliv produkt ovlivňuje elektronické podnikání v několika oblastech. Jednou z nejdůležitějších oblastí je poskytování všech potřebných a důležitých informací zákazníkům. Tato oblast je opomíjena již při zakládání elektronického podnikání, resp. webových stránek firem. Výsledky našeho výzkumu ukazují, že je nutné této problematice věnovat pozornost již při výuce.
Abstract (in Czech)
Jakýkoliv produkt ovlivňuje elektronické podnikání v několika oblastech. Jednou z nejdůležitějších oblastí je poskytování všech potřebných a důležitých informací zákazníkům. Tato oblast je opomíjena již při zakládání elektronického podnikání, resp. webových stránek firem. Výsledky našeho výzkumu ukazují, že je nutné této problematice věnovat pozornost již při výuce.
Abstract (in English)
Any product affects e-business in several areas. One of the most important areas is the provision of all necessary and relevant information to customers. This area has been neglected in the establishment of e-business, respectively Website companies. The results of our research show that it is necessary to pay attention to this issue already in the classroom.
PrintDisplayed: 21/7/2024 12:35