D 2014

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

PLZÁKOVÁ, Lucie a Pavla BUREŠOVÁ

Základní údaje

Originální název

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

Název česky

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

Název anglicky

Restructuralization of Higher Education in the Czech Republic through Individual National Projects - Implementation at the Institute of Hospitality Management in Prague

Autoři

PLZÁKOVÁ, Lucie a Pavla BUREŠOVÁ

Vydání

1. vyd. Bánská Bystrica, od s. 73-78, 592 s. 2014

Nakladatel

EF UMB

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-557-0697-9

Klíčová slova česky

IPN, implementace, terciární vzdělávání, turismus

Klíčová slova anglicky

Individual National Projects, implementation, higher education, tourism

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2014 12:31, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.

Anotace

Anglicky

Individual National Projects (IPN) in the field of higher education, research, development and innovation are financed by Operational Program of Education for Competitiveness. The main aim of the projects is a restructuralization of higher education in the Czech Republic towards international context. The Institute of Hospitality Management in Prague (IHM) is the only one of the universities which became involved in a pilot implementation of three essentials projects – National Qualification Framework for Tertiary Education (Q-RAM), Provision and Evaluation of Quality in a System of Higher Education (KVALITA) and Quality, Relevance, Efficiency, Diversification and Openness of Higher Education in the Czech Republic (KREDO).