D 2014

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

PLZÁKOVÁ, Lucie and Pavla BUREŠOVÁ

Basic information

Original name

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

Name in Czech

Restrukturalizace terciárního vzdělávání v ČR prostřednictvím Individuálních projektů národních – implementace na Vysoké škole hotelové v Praze

Name (in English)

Restructuralization of Higher Education in the Czech Republic through Individual National Projects - Implementation at the Institute of Hospitality Management in Prague

Authors

PLZÁKOVÁ, Lucie and Pavla BUREŠOVÁ

Edition

1. vyd. Bánská Bystrica, p. 73-78, 592 pp. 2014

Publisher

EF UMB

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

ISBN

978-80-557-0697-9

Keywords (in Czech)

IPN, implementace, terciární vzdělávání, turismus

Keywords in English

Individual National Projects, implementation, higher education, tourism

Tags

Reviewed
Změněno: 8/4/2014 12:31, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.

Abstract

In English

Individual National Projects (IPN) in the field of higher education, research, development and innovation are financed by Operational Program of Education for Competitiveness. The main aim of the projects is a restructuralization of higher education in the Czech Republic towards international context. The Institute of Hospitality Management in Prague (IHM) is the only one of the universities which became involved in a pilot implementation of three essentials projects – National Qualification Framework for Tertiary Education (Q-RAM), Provision and Evaluation of Quality in a System of Higher Education (KVALITA) and Quality, Relevance, Efficiency, Diversification and Openness of Higher Education in the Czech Republic (KREDO).