KLÁNOVÁ, Eva. Možnosti moderních technologií ve službách na příkladu maloobchodu. Online. In Jan Chromý, Liubov Ryashko, Alexandra Dmitrieva. Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2014, s. 32-41, 9 s. ISBN 978-80-87570-17-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti moderních technologií ve službách na příkladu maloobchodu
Název česky Možnosti moderních technologií ve službách na příkladu maloobchodu
Název anglicky Possibilities of Modern Technologies in Services - Example in Retail
Autoři KLÁNOVÁ, Eva.
Vydání 1. vyd. Praha, Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres, od s. 32-41, 9 s. 2014.
Nakladatel Extrasystem Praha
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87570-17-3
Klíčová slova česky -commerce, m-commerce, marketing, moderní technologie, obchod, spotřebitel
Klíčová slova anglicky consumer, e-commerce, m-commerce, marketing, modern technology, retail
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Eva Klánová, učo 4225. Změněno: 8. 5. 2014 11:03.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na současné možnosti moderních technologií z pohledu maloobchodu. Hlavní trendy, které hýbou oborem, lze shrnout do tří oblastí: vývoj chování spotřebitele, využití moderních technologií ve stacionárních obchodech a on-line versus kamenný obchod. K hlavním trendům, které se prosazují do nákupního procesu, patří kromě e-commerce stále více také m-commerce. Standardem se stávají QR kódy, které mohou sloužit nejen jako nástroj marketingu, ale také jako užitečný pomocník přímo v procesu nákupu a placení, self scanning či různé inteligentní „pomůcky“ usnadňující nákup.
Anotace anglicky
The paper describes the current possibilities of modern technologies from the point of view of retail. The main trends in retail can be summed up into three areas: changes in consumer behavior, using of the modern technologies in stores and on-line versus traditional shopping. To the main trends in the purchasing process belong except e-commerce also m-commerce. The standard is becoming QR codes that serve not only as a marketing tool but also help in shopping and payments, self-scanning or various smart devices facilitating the purchase.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:42