Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu |
Název česky | Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu |
Název anglicky | Marketing and media in hotel management and tourism |
Autoři | CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 2, 2010. |
Nakladatel | Verbum |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/25619161:_____/10:00000007 |
Organizační jednotka | University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. |
ISBN | 978-80-904415-3-8 |
Klíčová slova česky | marketing; media; hotelnictví; cestovní ruch |
Klíčová slova anglicky | marketing; media;hotel management; tourism |
Štítky | marketingové komunikace |
Příznaky | Recenzováno |
Návaznosti | WD-37-07-2, projekt VaV. |
Změnil | Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 29. 11. 2010 08:17. |
Anotace |
---|
Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace. |
Anotace anglicky |
---|
This monograph provides an outline of the whole field of communications in marketing. It attempts to render new views upon certain areas, to show new possibilities resulting from the application of new means of communications, and to illustrate the advantage of using knowledge of other fields, such as pedagogy. There is not much information published regarding the application of didactic methodology within marketing communications; this book sketches its basics. The most significant contribution of this book can be seen in its description of the basic aspects, rules and all fundamental relations of marketing communications. Unlike other publications, this book brings in a wide range of more consistent applications of pedagogical and didactic aspects in the theory of marketing communications. |
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 00:01