Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1201, author = {Chromý, Jan}, address = {Praha}, edition = {1}, keywords = {marketing; media;hotel management; tourism}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904415-3-8}, publisher = {Verbum}, title = {Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu}, year = {2010} }
TY - BOOK ID - 1201 AU - Chromý, Jan PY - 2010 TI - Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu VL - Komunikace a média 2 PB - Verbum CY - Praha SN - 9788090441538 KW - marketing KW - media;hotel management KW - tourism N2 - Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace. ER -
CHROMÝ, Jan. \textit{Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu}. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 2. ISBN~978-80-904415-3-8.
|