B 2010

Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

CHROMÝ, Jan

Základní údaje

Originální název

Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

Název česky

Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

Název anglicky

Marketing and media in hotel management and tourism

Autoři

CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 2, 2010

Nakladatel

Verbum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000007

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-904415-3-8

Klíčová slova česky

marketing; media; hotelnictví; cestovní ruch

Klíčová slova anglicky

marketing; media;hotel management; tourism

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 29. 11. 2010 08:17, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace.

Anglicky

This monograph provides an outline of the whole field of communications in marketing. It attempts to render new views upon certain areas, to show new possibilities resulting from the application of new means of communications, and to illustrate the advantage of using knowledge of other fields, such as pedagogy. There is not much information published regarding the application of didactic methodology within marketing communications; this book sketches its basics. The most significant contribution of this book can be seen in its description of the basic aspects, rules and all fundamental relations of marketing communications. Unlike other publications, this book brings in a wide range of more consistent applications of pedagogical and didactic aspects in the theory of marketing communications.