CHROMÝ, Jan and Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů (Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives). Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, vol. 7, No 2, p. 11-13. ISSN 1214-9187. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{121, author = {Chromý, Jan and Dvorak, Donna}, article_location = {Praha}, article_number = {2}, keywords = {objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives}, language = {cze}, issn = {1214-9187}, journal = {Media4u Magazine}, title = {Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů}, url = {http://www.media4u.cz/mm022010.pdf}, volume = {7}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 121 AU - Chromý, Jan - Dvorak, Donna PY - 2010 TI - Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů JF - Media4u Magazine VL - 7 IS - 2 SP - 11-13 EP - 11-13 PB - Media4u Magazine SN - 12149187 KW - objectives KW - communications KW - marketing KW - didactic KW - affective objectives UR - http://www.media4u.cz/mm022010.pdf N2 - Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle. ER -
CHROMÝ, Jan and Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů (Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives). \textit{Media4u Magazine}. Praha: Media4u Magazine, 2010, vol.~7, No~2, p.~11-13. ISSN~1214-9187.
|