CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů. Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč. 7, č. 2, s. 11-13. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Název česky Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Název anglicky Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives
Autoři CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Donna DVORAK (840 Spojené státy, domácí).
Vydání Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Čtvrtletní plně recenzovaný časopis pro podporu vzdělávání
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000003
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cíle; komunikace; marketing; didaktika; afektivní cíle
Klíčová slova anglicky objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives
Štítky Inovace marketingových cílů
Příznaky Recenzováno
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 27. 12. 2010 16:47.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle.
Anotace anglicky
This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the area of emotional behaviour in marketing should be executed in a way similar to that of affective objectives in didactics. In this context, it would be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.
VytisknoutZobrazeno: 6. 7. 2024 12:28