J
2010
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
CHROMÝ, Jan and Donna DVORAK
Basic information
Original name
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Name in Czech
Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Name (in English)
Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives
Authors
CHROMÝ, Jan (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Donna DVORAK (840 United States of America, belonging to the institution)
Edition
Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/25619161:_____/10:00000003
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
cíle; komunikace; marketing; didaktika; afektivní cíle
Keywords in English
objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives
Links
WD-37-07-2, research and development project.
V originále
Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v oblasti citové reakce v marketingu by mělo probíhat velmi podobným způsobem, jako stanovení afektivních cílů v oblasti didaktiky. V těchto souvislostech by pak bylo možné, v oblasti turistického ruchu, inovovat marketingové cíle.
In English
This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the area of emotional behaviour in marketing should be executed in a way similar to that of affective objectives in didactics. In this context, it would be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.
Displayed: 12/11/2024 21:18