DOHNALOVÁ, Marie. Sociální marketing v hotelnictví. In Balakovská Radka. HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ. 1. vyd. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o., 2014, s. 68-78. ISBN 978-80-87411-60-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální marketing v hotelnictví
Název anglicky Social marketing in the Hospitality management
Autoři DOHNALOVÁ, Marie.
Vydání 1. vyd. Praha, HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ, od s. 68-78, 11 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-60-5
Klíčová slova česky sdílený marketing, nestátní neziskové organizace, sociální marketing, neziskový sektor
Klíčová slova anglicky cause related marketing, non-governmental organizations, social marketing, non-profit sector
Změnil Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 22. 10. 2014 09:05.
Anotace
Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na „sdílený marketing“ jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem.
Anotace anglicky
The content of this paper is to clarify the concept of social marketing. The author introduces the concept that social marketing campaigns, and focuses on "shared marketing" as a common form of social marketing. She shows the advantage of the company's long-term cooperation and nongovernmental organizations. She presents the results of investigation of social marketing in the hotel industry with the fact that the hotel industry speeches rather find the concept of corporate social responsibility.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:34