D 2014

Proměny destinačního managementu na Lipensku

STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Proměny destinačního managementu na Lipensku

Název anglicky

Changes of Destination Management in the Lipno Region

Autoři

STUDNIČKA, Petr a Lucie PLZÁKOVÁ

Vydání

1. vyd. Praha, od s. 345-356, 12 s. 2014

Nakladatel

Vysoká škola hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-60-5

Klíčová slova česky

cestovní ruch, destinační management, Lipensko, organizace destinačního managementu

Klíčová slova anglicky

tourism, destination management, Lipno region, destination management organization

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 10. 2014 21:16, Ing. Petr Studnička, PhD.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na proměny destinačního managementu v oblasti Lipenské přehradní nádrže. Až do roku 2011 neexistovala v této oblasti žádná organizace destinačního managementu (DMO), ale dnes zde vykonávají činnost již dvě DMO. Z manažerského pohledu mají pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci zásadní význam vlastní schopnosti destinace rozvíjet a přizpůsobovat své zdroje, existence organizace destinačního managementu a koordinace napojení na sousední destinace s akcentem na výměnu zkušeností a na vytváření společných produktů cestovního ruchu.

Anglicky

This article focuses on the transformation of destination management in the Lipno dam. Until 2011, there was in this area no destination management organization (DMO), but here today perform work already two DMO´s. From the management perspective, the ability of the destination to develop and adapt its resources, the existence of a destination management organization, and the coordination of links to neighboring destinations, with an emphasis on the exchange of experiences and the creation of joint tourism products, are all of fundamental importance for the development of tourism.