MÁČE, Jan. THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012. Online. první. Praha: Melandrium, 2014, s. 920-932. ISBN 978-80-87990-02-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012
Autoři MÁČE, Jan.
Vydání první. Praha, od s. 920-932, 13 s. 2014.
Nakladatel Melandrium
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87990-02-5
UT WoS 000350226700090
Klíčová slova česky hotelové služby, segmentace trhu, tvorba cen, konkurence
Klíčová slova anglicky hotel services, market segmentation, pricing, competition
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jan Máče, Ph.D., učo 4143. Změněno: 29. 4. 2015 14:51.
Anotace
he paper deals with the development of competition and segmentation of demand for hotel services in Prague and its impact on pricing in 2009-2012. It focuses on the analysis of the offered capacity of accommodation facilities and the number and length of overnight stays. The paper also analyzed the reaction of Prague hotels to changes in demand in the years and their impact on the competitive environment. One of the fundamental problems of pricing is a method of obtaining information about the market situation, especially on competitive prices. This paper therefore focuses on the analysis of the collection of information on prices and their use in business strategy, business entities.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá vývojem hospodářské soutěže a segmentace poptávky po hotelových služeb v Praze a jeho dopad na stanovení cen v letech 2009-2012. Zaměřuje se na analýzu nabízené kapacity ubytovacích zařízení a počtu a délce přenocování. Papír také analyzoval reakce hotely v Praze na změny v poptávce v letech a jejich dopad na konkurenční prostředí. Jedním ze základních problémů cen je způsob pro získání základních informací o situaci na trhu, zejména pokud jde o konkurenceschopné ceny. Tato práce se proto zaměřuje na analýzu shromažďování informací o cenách a jejich využití v obchodní strategie, podnikatelských subjektů.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 11:37