D 2014

THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012

MÁČE, Jan

Základní údaje

Originální název

THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012

Autoři

Vydání

první. Praha, od s. 920-932, 13 s. 2014

Nakladatel

Melandrium

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87990-02-5

UT WoS

000350226700090

Klíčová slova česky

hotelové služby, segmentace trhu, tvorba cen, konkurence

Klíčová slova anglicky

hotel services, market segmentation, pricing, competition

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 4. 2015 14:51, PhDr. Jan Máče, Ph.D.

Anotace

V originále

he paper deals with the development of competition and segmentation of demand for hotel services in Prague and its impact on pricing in 2009-2012. It focuses on the analysis of the offered capacity of accommodation facilities and the number and length of overnight stays. The paper also analyzed the reaction of Prague hotels to changes in demand in the years and their impact on the competitive environment. One of the fundamental problems of pricing is a method of obtaining information about the market situation, especially on competitive prices. This paper therefore focuses on the analysis of the collection of information on prices and their use in business strategy, business entities.

Česky

Příspěvek se zabývá vývojem hospodářské soutěže a segmentace poptávky po hotelových služeb v Praze a jeho dopad na stanovení cen v letech 2009-2012. Zaměřuje se na analýzu nabízené kapacity ubytovacích zařízení a počtu a délce přenocování. Papír také analyzoval reakce hotely v Praze na změny v poptávce v letech a jejich dopad na konkurenční prostředí. Jedním ze základních problémů cen je způsob pro získání základních informací o situaci na trhu, zejména pokud jde o konkurenceschopné ceny. Tato práce se proto zaměřuje na analýzu shromažďování informací o cenách a jejich využití v obchodní strategie, podnikatelských subjektů.