2014
THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012
MÁČE, JanZákladní údaje
Originální název
THE IMPACT OF COMPETITION AND SEGMENTATION OF DEMAND ON THE MARKET OF HOTEL SERVICES IN PRAGUE IN 2009-2012
Autoři
Vydání
první. Praha, od s. 920-932, 13 s. 2014
Nakladatel
Melandrium
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87990-02-5
UT WoS
000350226700090
Klíčová slova česky
hotelové služby, segmentace trhu, tvorba cen, konkurence
Klíčová slova anglicky
hotel services, market segmentation, pricing, competition
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 4. 2015 14:51, PhDr. Jan Máče, Ph.D.
V originále
he paper deals with the development of competition and segmentation of demand for hotel services in Prague and its impact on pricing in 2009-2012. It focuses on the analysis of the offered capacity of accommodation facilities and the number and length of overnight stays. The paper also analyzed the reaction of Prague hotels to changes in demand in the years and their impact on the competitive environment. One of the fundamental problems of pricing is a method of obtaining information about the market situation, especially on competitive prices. This paper therefore focuses on the analysis of the collection of information on prices and their use in business strategy, business entities.
Česky
Příspěvek se zabývá vývojem hospodářské soutěže a segmentace poptávky po hotelových služeb v Praze a jeho dopad na stanovení cen v letech 2009-2012. Zaměřuje se na analýzu nabízené kapacity ubytovacích zařízení a počtu a délce přenocování. Papír také analyzoval reakce hotely v Praze na změny v poptávce v letech a jejich dopad na konkurenční prostředí. Jedním ze základních problémů cen je způsob pro získání základních informací o situaci na trhu, zejména pokud jde o konkurenceschopné ceny. Tato práce se proto zaměřuje na analýzu shromažďování informací o cenách a jejich využití v obchodní strategie, podnikatelských subjektů.