CHROMÝ, Jan. Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách. Media4u Magazine [online]. Praha, 2015, roč. 12, č. 1, s. 3-6, 3 s. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Název česky Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Název anglicky The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites.
Autoři CHROMÝ, Jan.
Vydání Media4u Magazine [online], Praha, 2015, 1214-9187.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky marketingové komunikace, zpětná vazba, příklad, hodnocení
Klíčová slova anglicky marketing communications, feedback, example, review
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 22. 3. 2015 08:43.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 05:17