CHROMÝ, Jan. Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách. (The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites.). Media4u Magazine [online]. Praha, 2015, vol. 12, No 1, p. 3-6, 3 pp. ISSN 1214-9187.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Name in Czech Analýza webových stránek vysokých škol v ČR jako příklad pro výuku některých předmětů marketingových komunikací: Marketingový výzkum prováděný vysokými školami na webových stránkách.
Name (in English) The Analysis of Czech Universities Websites as Example for Teaching Selected Subjects of Marketing Communications: A Marketing Research Conducted by Universities on Websites.
Authors CHROMÝ, Jan.
Edition Media4u Magazine [online], Praha, 2015, 1214-9187.
Other information
Type of outcome Article in a journal
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) marketingové komunikace, zpětná vazba, příklad, hodnocení
Keywords in English marketing communications, feedback, example, review
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 22/3/2015 08:43.
PrintDisplayed: 21/7/2024 22:55