D 2015

VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA

BUREŠOVÁ, Pavla, Zbyněk VINŠ a Martin HEŘMÁNEK

Základní údaje

Originální název

VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA

Název česky

VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA

Název anglicky

IMPACT OF WINE GLASS DESIGN ON THE PERCEPTION OF THE QUALITY OF WINE

Autoři

BUREŠOVÁ, Pavla, Zbyněk VINŠ a Martin HEŘMÁNEK

Vydání

Brno, Cestovní ruch, hotelnictví a gastronomie jako fenomén 21. století. Sborník příspěvků z osmé mezinárodní vědecké konference 9. 4. 2015. Vysoká škola obchodní a hotelová. od s. 9-16, 241 s. 2015

Nakladatel

Vysokáškola obchodní a hotelová

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87300-61-9

Klíčová slova česky

Aroma, design, chuť, vzhled, víno.

Klíčová slova anglicky

Appearance, aroma, design, taste, wine.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2015 09:21, Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Anotace

Anglicky

This paper presents the results of the investigation to verify the research question, if vessels for drinking wine can affect the sensory characteristics of wine - appearance, aroma and taste, which are considered to be attributes determining the quality of wine. With this aim, the method of sensory analysis was used and was tested on 60 respondents to test to what extent the material and shape of the container affects the final quality of the wine when drinking.