D
2015
VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA
BUREŠOVÁ, Pavla, Zbyněk VINŠ a Martin HEŘMÁNEK
Základní údaje
Originální název
VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA
Název česky
VLIV DESIGNU SKLENICE NA VNÍMÁNÍ KVALITY VÍNA
Název anglicky
IMPACT OF WINE GLASS DESIGN ON THE PERCEPTION OF THE QUALITY OF WINE
Vydání
Brno, Cestovní ruch, hotelnictví a gastronomie jako fenomén 21. století. Sborník příspěvků z osmé mezinárodní vědecké konference 9. 4. 2015. Vysoká škola obchodní a hotelová. od s. 9-16, 241 s. 2015
Nakladatel
Vysokáškola obchodní a hotelová
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
Aroma, design, chuť, vzhled, víno.
Klíčová slova anglicky
Appearance, aroma, design, taste, wine.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Anglicky
This paper presents the results of the investigation to verify the research question, if vessels for drinking wine can affect the sensory characteristics of wine - appearance, aroma and taste, which are considered to be attributes determining the quality of wine. With this aim, the method of sensory analysis was used and was tested on 60 respondents to test to what extent the material and shape of the container affects the final quality of the wine when drinking.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 02:43