D 2015

The Approaches to Destination Management and to the Development of Hospitality in the Czech Republic

STUDNIČKA, Petr

Základní údaje

Originální název

The Approaches to Destination Management and to the Development of Hospitality in the Czech Republic

Autoři

STUDNIČKA, Petr

Vydání

1. vyd. Opava, od s. 261-270, 10 s. 2015

Nakladatel

Filozoficko-přírodovědecká fakulta Slezské univerzity

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7510-140-2

Klíčová slova česky

cestovní ruch, destinační management, Česká republika, hotelnictví, ubytovací zařízení

Klíčová slova anglicky

tourism, destination management, Czech Republic, hospitality, accommodation establishments

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

CzT-13/110/111/7, projekt VaV.
Změněno: 14. 4. 2015 09:18, Ing. Petr Studnička, PhD.

Anotace

ORIG CZ

V originále

Jedním z nejvýznamnějších faktorů, které ovlivňují formu destinačního managementu, je prostředí, ve kterém proces řízení cestovního ruchu probíhá. Nemalý vliv na řízení cestovního ruchu má možná výše investic. V České republice se jedná zejména o čerpání prostředků z fondů Evropské unie. V analýze je analyzován vývoj hlavních ukazatelů hotelnictví, jako je počet hromadných ubytovacích zařízení, počet ubytovaných hostů a počet přenocování.

Česky

One of the most significant factors influencing the form of destination management is the environment in which the management process takes place. A significant influence on the management of tourism is the potential level of investment. In the Czech Republic, this primarily involves drawing on European Union funds. This is also reflected in the analysis and is demonstrated in the analysis of the main tourism indicators such as the number of collective accommodation establishments, number of guests in these facilities, and the number of overnight stays.
Zobrazeno: 27. 12. 2024 11:30