2014
Podnikatelský koncept v oboru "Hospitality"
ČERTÍK, MiroslavZákladní údaje
Originální název
Podnikatelský koncept v oboru "Hospitality"
Název česky
Podnikatelský koncept v oboru "Hospitality"
Název anglicky
Business concept in the field of "Hospitality"
Autoři
ČERTÍK, Miroslav
Vydání
Karviná, Sborník recenzovaných příspěvků. 3. Mezinárodní vědecká konference cestovní ruch, hotelnictví a lázeňství ve světle vědeckého výzkumu a praxe, od s. 59-66, 8 s. 2014
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7248-955-8
Klíčová slova česky
dojmová kvalita, hygiena, lokalita, organizační struktura, pasport, podnikání, podnikatelský koncept, služba, technická kvalita
Klíčová slova anglicky
image, hygiene, location, organizational structure, passport, business, business concept, service, technical quality
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 21. 5. 2015 09:01, Ing. Veronika Studničková
V originále
Článek rozebírá využití podnikatelského konceptu v podnicích oboru hospitality. Jsou popsány jednotlivé prvky konceptu včetně jejich vzájemné souvislosti. Pozornost je věnována možnosti modifikací těchto prvků, zejména organizační struktury, technické a dojmové kvality. Na základě analýzy prvků konceptu jsou naznačena některá řešení jejich větší využitelnosti v podnikové sféře.
Anglicky
The article analyzes the use of a business concept for enterprises operating in the hospitality industry. Different elements are described along with their relationships to each other. Attention is paid to the possibility of modifying these elements, in particular organizational structure, technical quality, and image. Based on the analysis of the elements of the concept, several solutions are proposed for their greater utilization in the business sector.