2015
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
CHROMÝ, Jan and Liubov RYASHKOBasic information
Original name
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Name in Czech
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Name (in English)
The possibilities evaluations and studies of websites
Authors
CHROMÝ, Jan and Liubov RYASHKO
Edition
1. vyd. Praha, Marketingová a mediální komunikace dnes: IV, p. 9-26, 18 pp. Komunikace a média, svazek 5, 2015
Publisher
Verbum Praha
Other information
Type of outcome
Chapter(s) of a specialized book
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN
978-80-87800-08-9
Keywords (in Czech)
webové stránky, Lasswellův model, hodnocení, studium
Keywords in English
websites, Lasswells model, evaluation, studies
Tags
Reviewed
Changed: 25/8/2015 07:22, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.
In Czech
Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.