2015
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKOZákladní údaje
Originální název
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Název česky
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Název anglicky
The possibilities evaluations and studies of websites
Autoři
CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKO
Vydání
1. vyd. Praha, Marketingová a mediální komunikace dnes: IV, od s. 9-26, 18 s. Komunikace a média, svazek 5, 2015
Nakladatel
Verbum Praha
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87800-08-9
Klíčová slova česky
webové stránky, Lasswellův model, hodnocení, studium
Klíčová slova anglicky
websites, Lasswells model, evaluation, studies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2015 07:22, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.
Česky
Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.