B 2012

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar

Basic information

Original name

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

Name in Czech

Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci

Edition

2. aktualizované a rozšířené. Praha, 320 pp. 2012

Publisher

Grada Publishing, a.s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

ISBN

978-80-247-4209-0

Keywords (in Czech)

marketing, cestovní ruch, služby, řízení, trhy, MIS,marketingový mix

Keywords in English

marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 7/10/2015 13:21, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.