JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012, 320 pp. ISBN 978-80-247-4209-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Name in Czech Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Authors JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Edition 2. aktualizované a rozšířené. Praha, 320 pp. 2012.
Publisher Grada Publishing, a.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN 978-80-247-4209-0
Keywords (in Czech) marketing, cestovní ruch, služby, řízení, trhy, MIS,marketingový mix
Keywords in English marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Changed: 7/10/2015 13:21.
PrintDisplayed: 20/5/2024 09:25