J 2015

Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies.

VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies.

Autoři

VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ

Vydání

E+M Ekonomie a Management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2015, 1212-3609

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

zákazník, léčebná péče, loajalita, spokojenost, lázeňská péče

Klíčová slova anglicky

customer, health care, loyalty, satisfaction, spa care

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 10. 2015 15:36, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Zobrazeno: 8. 11. 2024 07:31