CHROMÝ, Jan. Informace na webech pražských hotelů. In Veronika Studničková - Radka Balakovská. Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání. 1. vyd. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2015, s. 91-99. ISBN 978-80-87411-70-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informace na webech pražských hotelů
Název česky Informace na webech pražských hotelů
Název anglicky Information on the websites of hotels in Prague
Autoři CHROMÝ, Jan.
Vydání 1. vyd. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 91-99, 9 s. 2015.
Nakladatel Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-70-4
Klíčová slova česky Hotel, informace, komunikace, webové stránky
Klíčová slova anglicky Hotel, information,communication, websites
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 21. 10. 2015 09:03.
Anotace
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
Anotace česky
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
Anotace anglicky
The paper shows part of research the value of information website. The paper focuses on four-star hotels in Prague. Hotels do not provide important information. Websites do not contain basic information. They can harm customers, who need advice. The hotel may harm himself in that does not mention important information,even though it is known. This paper is a call for reflection executives on websites of all hotels.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 03:44