CHROMÝ, Jan. Informace na webech pražských hotelů (Information on the websites of hotels in Prague). In Veronika Studničková - Radka Balakovská. Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání. 1st ed. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2015, p. 91-99. ISBN 978-80-87411-70-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Informace na webech pražských hotelů
Name in Czech Informace na webech pražských hotelů
Name (in English) Information on the websites of hotels in Prague
Authors CHROMÝ, Jan.
Edition 1. vyd. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání, p. 91-99, 9 pp. 2015.
Publisher Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
ISBN 978-80-87411-70-4
Keywords (in Czech) Hotel, informace, komunikace, webové stránky
Keywords in English Hotel, information,communication, websites
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Changed: 21/10/2015 09:03.
Abstract
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
Abstract (in Czech)
Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
Abstract (in English)
The paper shows part of research the value of information website. The paper focuses on four-star hotels in Prague. Hotels do not provide important information. Websites do not contain basic information. They can harm customers, who need advice. The hotel may harm himself in that does not mention important information,even though it is known. This paper is a call for reflection executives on websites of all hotels.
PrintDisplayed: 21/7/2024 13:07