D
		
		2015
			
	    
Informace na webech pražských hotelů
	    CHROMÝ, Jan
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Informace na webech pražských hotelů
	 
	
		Název česky
		Informace na webech pražských hotelů
	 
		
			Název anglicky
			Information on the websites of hotels in Prague
		 
			
				Vydání
				 1. vyd. Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 91-99, 9 s. 2015
			 
		
		
			Nakladatel
			Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
		 
Další údaje
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			tištěná verze "print"
		 
			
				Organizační jednotka
				University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			Hotel, informace, komunikace, webové stránky
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			Hotel, information,communication, websites
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
				 
				
					Česky
					Příspěvek ukazuje část výzkumu informační hodnoty webových stránek. Soustřeďuje se na pražské čtyřhvězdičkové hotely. Hotely neposkytují důležité informace. Webové stránky neobsahují zcela základní informace. Mohou poškozovat zákazníky, kteří potřebují radu. Hotel může poškozovat sám sebe tím, že důležité informace neuvádí, přestože je zná. Příspěvek je výzvou k zamyšlení vedoucích pracovníků nad webovými stránkami hotelů.
				 
				
					Anglicky
					The paper shows part of research the value of information website. The paper focuses on four-star hotels in Prague. Hotels do not provide important information. Websites do not contain basic information. They can harm customers, who need advice. The hotel may harm himself in that does not mention important information,even though it is known. This paper is a call for reflection executives on websites of all hotels.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 07:48