D 2015

Vývoj trhu hotelových služeb v Praze v létech 2000-2014

MÁČE, Jan, Sylva SKUPINOVÁ a Eliška SMOTLACHOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vývoj trhu hotelových služeb v Praze v létech 2000-2014

Název anglicky

Market development of hotel services in Prague in the years 2000-2014

Autoři

MÁČE, Jan, Sylva SKUPINOVÁ a Eliška SMOTLACHOVÁ

Vydání

1. vyd. Praha, s. 160-329, 2015

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze 8

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-70-4

Klíčová slova česky

hotelové služby, konkurence, segmentace trhu, tvorba cen

Klíčová slova anglicky

competition, hotel services, market segmentation, pricing

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 10. 2015 08:57, PhDr. Jan Máče, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá se analýzou konkurenčního prostředí hotelových služeb v Praze a vývojem poptávky po těchto službách. Pozornost je zaměřena zejména na vývoj nabídky a poptávky v období let 2000 až 2014. Významnou roli zde hraje zejména segmentace trhu na jednotlivé části se specifickým chováním. V příspěvku jsou dále analyzovány reakce pražských hotelů na změny poptávky v letech 2009-2012 a jejich dopad na konkurenční prostředí.

Anglicky

The paper deals with the analysis of the competitive environment of hotel services in Prague and the development of demand for these services. Attention is focused on the development of supply and demand in the period 2000 to 2014. An important role is played mainly market segmentation for each of the specific behaviors. The paper further analyzed responses hotels in Prague to changes in demand in 2009-2012 and their impact on the competitive environment.