2015
Vnímání TV předpovědí počasí diváky
CHROMÝ, Jan a Radka BALAKOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Vnímání TV předpovědí počasí diváky
Název česky
Vnímání TV předpovědí počasí diváky
Název anglicky
Perception weather forecasts of TV viewers
Autoři
CHROMÝ, Jan a Radka BALAKOVSKÁ
Vydání
1. vyd. Praha, Média a vzdělávání 2015 - Media & Education 2015, od s. 89-95, 7 s. 2015
Nakladatel
Extrasystem Praha
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87570-30-2
Klíčová slova česky
televize, vnímání diváků
Klíčová slova anglicky
television, perception of viewers
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 12. 2015 15:38, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá vnímáním diváků při televizních předpovědích počasí. Autoři se zabývají různými aspekty, které ovlivňují pozornost diváků. V příspěvku jsou uvedené také vybrané závěry dotazníkového šetření.
Anglicky
The paper deals with the perception of viewers in television weather forecasts. Authors deal with various aspects and their impact on the viewers' attention. The paper presents selected conclusions of the survey.